سئو داخلی با کمترین هزینه
قیمت سئو سایت در سال ۱۴۰۳ مشاهده هزینه و تعرفه سئو
همچنین اگر در گذشته اقدامات اشتباه سئو یا تکنیک های کلاه سیاه روی سایت اعمال شده باشد، پاکسازی آثار منفی آنها زمان زیادی خواهد برد و به تبع آن هزینه سئو را افزایش می دهد. پس از انجام اولویت های اولیه در پشتیبانی سئو سایت، وضعیت باید مرتب پایش شود و در صورت بروز اررهای 404، ایرادهای وبمستر و …رفع شود. در غیراینصورت زحماتی که در ابتدای کار برای سئو سایت کشیده شده است، بی نتیجه می ماند یا نتیجه دلخواه را نخواهد داشت. سئو یک فرآیند است و یک شرکت سئو حرفه ای و با تجربه ابتدا فعالیت های مورد نیاز وبسایت را با توجه به پیشینه و وضیعت فعلی سایت می سنجد. سایت های شرکتی آن دسته از وب سایت ها هستند که کار فروش محصول در آن ها به صورت آنلاین انجام نمی گیرد و بیشتر به معرفی محصول یا خدمات کارفرما می پردازند. در این روش شاید یک پارامتر مشخص برای سنجش عملکرد سئو کار وجود نداشته باشد.
از نتایج قابل توجهی در جذب بازدیدکنندگان و افزایش رتبهی سایت خود برخوردار شوید. سئو سایت کار سادهای نیست زیرا باید آنالیز دقیقی از سایت شما انجام شود. در بهینه سازی کدنویسی برنامه نویسی سایت ما باید تا حد امکان ساده، سبک و یا اصطلاحا تمیز شود. اعتبار را میتوانید به صورت ماهیانه (۱۶۰ هزار تومان)، فصلی (۴۲۰ هزار تومان)، نیمسال (۷۵۰ هزار تومان) و یکساله (یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان) بخرید. شما میتوانید بدون پرداخت پول در متمم به عنوان کاربر آزاد عضو شوید. پیشنهاد ما این است که پس از ثبت نام به عنوان کاربر آزاد، با خرید اعتبار به عضو ویژه تبدیل شوید.
در صورتی که قصد فعالیت با شرکت های سئو را داشته باشید، باید قیمت سئو را به صورت ماهانه پرداخت کنید و اگر با فریلنسر ها کار می کنید، احتمالا می تواند هزینه ها را به صورت ساعتی نیز پرداخت کنید. برای مثال، یک شرکت بازرگانی که محصولات متنوعی را می فروشد و وب سایتی متوسط با 50 تا 100 صفحه دارد، احتمالاً برای رقابت در گوگل به چنین نرخی برای سئو نیاز خواهد داشت. در این رنج قیمت، کارهای پایه ای مثل آنالیز سایت، بهینه سازی محتوا و متا تگ ها، بهبود لینک های داخلی، اصلاح خطاهای فنی و همچنین بخشی از فعالیت های سئوی خارجی مانند لینک سازی محدود، می تواند پوشش داده شود. لیست قیمت سئو که در ادامه درج شده است، دید مناسبی به شما می دهد که اصولا چه کارهایی باید برای رشد سئو وبسایت انجام شود. این نسخه از سئو همان چیزی است که شرکت ها از بزرگ ترین آژانس های سئو انتظار دریافت دارند.
سئوی درون صفحه تمام راه هایی است که می توانید وب سایت خود را برای موتور های جستجو بهینه تر کنید، از جمله بهینه سازی کلمات کلیدی و محتوای با کیفیت. آیا با محتوای ضعیف و لینک های خراب پر شده است؟ آیا زمان بارگذاری کند است؟ اگر چنین است، بهتر است سرمایه خود را در سئوی داخلی قرار دهید. اما اگر در حال حاضر محتوای برجسته و سایتی دارید که سرعت بهینه شده ای دارد، پول شما بهتر است برای سئوی خارجی هزینه شود. از آنجا که این یک فاکتور بسیار مهم در موفقیت سئو است، از نظر تعیین هزینه سئو در لیست قیمت سئو نیز بسیار تأثیرگذار است. انتشار محتوای عالی که کاربران دوست دارند و موتورهای جستجو می توانند آن را درک کنند، یک ترکیب برنده است. یکی از عواملی که تأثیر مستقیم بر هزینههای سئو دارد، تعداد کلمات کلیدی انتخابشده برای بهینهسازی سایت است.
این عوامل میتوانند شامل سطح رقابت کلمات کلیدی، وضعیت فعلی وبسایت، مدت زمان پروژه و نیازهای خاص کسبوکار باشند. اینکه لیستی از کلمات کلیدی را آماده کرده و به سئوکار برای آوردن به صفحه اول گوگل بدهید، کار ساده ای است، اما ما این نوع از خدمات سئو را به کسب و کارها پیشنهاد نمی کنیم. دلیل آن این است که ممکن است فکر کنید سئو سایت برای کلمه ای مانند خرید گوشی ایده مناسبی برای رشد سایت می باشد، اما پس از سئو آن متوجه شوید که این کلمه کلیدی ترافیکی برای سایت شما به ارمغان نمی آورد. این روزها دیگر واژه سئو برای بسیاری از افراد غریبه نیست و می دانند که با استفاده از خدمات سئو و بهینه سازی سایت، می توانند ترافیک وبسایت خود را افزایش داده و درآمد خود را نیز بالا ببرند. با این حال، بسیاری از کسب و کارها نمی دانند که قیمت سئو و تعرفه های سئو سایت چگونه محاسبه می شوند.
هر کاری که فکر کنیم میتونه باعث بشه شما از مشکلات سئو داخلی سایتتون آگاه بشید رو برای شما عزیزان انجام میدیم تا بتونید خطاها رو برطرف کنید و بهترین نتایج ممکن رو بگیرید. برای بسیاری از شرکت ها، موفقیت یک استراتژی سئو داخلی می تواند منجر به سرمایه گذاری قابل توجهی در سال بعد شود. با این بودجه افزایش یافته می توانید یک آژانس معتبر و قابل اعتماد برای کسب و کار خود استخدام کنید. ناگفته نماند، این نوع محتوا برای وب سایت شما نیاز به یک رویکرد سفارشی دارد. به یاد داشته باشید، خدمات سئو کم هزینه با عدم سفارشی سازی پروژه ارائه می شود. فقدان تجربه در آژانس های سئو کم هزینه می تواند تأثیر فوق العاده ای بر عملکرد استراتژی شما داشته باشد.
از این رو با داشتن یک سایت استاندارد و بهینه شده برای موتورهای جستجو میتوانید به حل مشکلات آنها بپردازید و به یک منبع قابل اعتماد تبدیل شوید. در واقع سئو تنها روش بازاریابی است که بازگشت سرمایه در آن تضمین شده است. زیرا بیش از 80 درصد بازدیدهای وب سایت از طریق موتورهای جستجو انجام میگیرد. آماری که باعث شده تا مدیران کسب و کارها روی SEO سایت خود سرمایه گذاری کنند. اما از مهمترین مزیت های سئو وب سایت می توانیم به ایجاد اعتبار و اعتماد، جذب مشتری، ایجاد مزیت رقابتی و به صرفه بودن آن اشاره کنیم.
در مقایسه، آژانس های سئو با قیمت های مناسب تجربه کاملا متفاوتی را ارائه می دهند. در عوض، آنها کمپین شما را از صفر میسازند و زمان خود را به کسب و کار، صنعت، محصولات و حتی رقبا اختصاص میدهند. به همین دلیل است که آژانس ها می توانند قیمت خدمات کمتر از 100 دلار در ماه ارائه دهند. شخصی که حساب شما را مدیریت می کند مجبور نیست برای تحقیق در مورد کسب و کار شما زحمت بکشد، آنها می توانند از راه اندازی طرح یکسان و مناسب خود صرف نظر کنند. هیچ چیز در مورد شرکت، محصولات یا خدمات، صنعت یا رقبای شما منحصر به فرد نیست. به همین دلیل است که کسب و کار شما یک استراتژی ساده برای سئو دریافت می کند.
هر ماه، کسبوکار شما پرداختهای خود را ارسال میکند، اما آژانس شما به قول خود برای ارائه پشتیبانی درجه یک برای تیم و شرکت شما عمل نمیکند. از شرکتی یا هر شخصی که ادعا می کند که کل پروژه را با مبلغ ناچیزی مانند 5 میلیون تومان و یا مثلا 2 میلیون تومان انجام می دهد، تنها کاری که باید کرد فرار است! در ادامه به دلایل کم بودن هزینه انجام سئو این شرکت ها و افراد می پردازیم. بدیهی است همه امکان پرداخت و بهره مندی خدمات حرفه ای سئو را ندارند. قبل از این که سئو ارزان را تایید یا رد کنیم، ابتدا باید ببینیم که آن چیست و چه عواملی بر تعیین قیمت سئو اثر گذارند.
آنها پرداخت ماهانه خود را دریافت می کنند، برنامه خدمات خود را دنبال می کنند و به سمت مشتری بعدی می روند. از آنجایی که سئو ممکن است چندین ماه طول بکشد تا نتایجی را نشان دهد، آنها مجبور نیستند برای مدتی با نارضایتی شما کنار بیایند. اما دادن بک لینک به سایت ما در فوتر سایت تان، در قبال دریافت خدمات سئو ارزان، یک بازی برد برد برای هر دو طرف (شرکت مجری و کارفرما) است. انجام خدمات سئو سایت برای یک سئوکار سایت می تواند به گونه ای دیگر تقسیم بندی شود، اینکه متخصص سئو از چه روش های اصولی و به چه شیوه ای استفاده می کند متفاوت است. در پایان، هزینهی بهینهسازی محتوا بستگی به نیازهای سایت شما و اهداف تجاری شما دارد. بر اساس این عوامل، هزینهی بهینهسازی محتوا میتواند در بازههای مختلفی قرار گیرد.
اکثر افراد به محض نیاز به کالا یا خدمات مورد نظرشان، آن را در گوگل جستجو کرده و از چند سایت اول بازدید میکنند. بنابراین نباید اهمیت حضور سایت کسبوکار در نتایج اول گوگل را نادیده گرفت. با حضور در چند لینک اول بعد از جستجو، افراد بیشتری وب سایت کسبوکار را مشاهده کرده و فروش افزایش پیدا میکند. هرچه رقابتتر در یک کلمهٔ کلیدی بیشتر باشد صفحهٔ آن کلیدواژه سختتر به صفحهٔ نخست گوگل میرسد و نیاز به کار و تلاش بیشتری دارد. امروزه بیشتر صاحبان کسبوکار و افرادی که به صورت آنلاین با مشتریان خود سروکار دارند به اهمیت سئو پی بردهاند.
سئو را می خواهید خودتان انجام دهید؟ سئوی ارزان قیمت مدنظرتان است؟ سئوی میان رده یا پیشرفته را در نظر دارید؟ البته همه موارد فوق از موارد قسمت قبل یعنی انواع سئو از لحاظ قوانین نیز تأثیر می پذیرد. سئوی موبایل، سئویی که به تنهایی عمل کند، نیست؛ بلکه زیرمجموعه ای از سئو اختصاصی برای دستگاه های تلفن همراه است. این یک واقعیت است که اکنون بیش از 60٪ جستجوی گوگل در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود. این رقم عظیمی است و نشانگر خوبی است که اینترنت از دسک تاپ سنتی دور شده و به سمت دستگاه های تلفن همراه می رود. همین دلیل هم باعث شد گوگل تصمیم بگیرد یک index-mobile first ایجاد کند و به جای نسخه دسک تاپ، نسخه شخصی وب سایت را نمایه سازی کند.
گوگل به سایت هایی که اطلاعات مفید، جامع و باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار می دهند امتیاز بالایی می دهد. بنابراین تولید و انتشار مستمر محتوای سئو شده، بخش بزرگی از فرایند سئو است. اندازه و پیچیدگی وبسایت وب سایت های بزرگ و دارای صفحات زیاد، نسبت به سایت های کوچک تر به کار بیشتری برای سئو نیاز دارند. زمانی که تعداد صفحات سایت بالا می رود، زمان و انرژی بیشتری نیز باید برای بهینه سازی On-Page و Off-Page هر کدام از آنها صرف شود. اما در واقع همانطور که گفتیم استفاده از کلمه ی تضمین اساسا در قراردادهای سئو اشتباه است.
و تنها زمانی شما می توانید حرف شخص یا شرکتی را در این زمینه باور کنید که نمونه کارهای آن شرکت را در خصوص سئو سایت مشاهده نمایید. قبل از هر کاری برای گرفتن بهترین نتیجه احتیاج به یک مشاوره رایگان دارید، هم اکنون با کارشناسان وب داران تماس حاصل نمایید. پس باتوجه به موارد بالا ، هیچ گونه قیمت یا تعرفه سئو ثابتی را نمی توان ارائه داد. باید خاطر نشان کرد حتی اگر این سئو کارها از این روش ها استفاده نکنند ممکن است بعد از مدتی با فعالیت سایر رقبای تان شما از لینک اول و یا صفحه اول به لینک یا صفحه های پایین تر ارجاع داده شوید . و پس از تایید هزینه و تعرفه قرار داد بسته شده و ماهیانه طبق قرار داد کار انجام خواهد شد. هزینهی سئوی ارگانیک سایت قبل از هر چیز با توجه به آنالیز سایت شما مشخص می شود.
برای شناخت بیشتر و آشنایی کامل با مفاهیم سئو، پیشنهاد می کنیم مقاله سئو چیست را مطالعه نمایید. ما از ساعت 9 صبح الی 7 بعد از ظهر آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستیم. در مواردی که ممکن باشه، از صفحاتی که با خطای خاصی مواجه هستن، گزارشی در فایل اکسل برای شما ارسال میشه تا بدونید دقیقا باید روی چه صفحاتی تمرکز کنید. کپیرایت © کلیه حقوق این وبسایت متعلق به وبسایت رادزاد بوده و هرگونه کپی برداری از مطالب آن، بدون ذکر منبع ممنوع می باشد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. سایت ها را برای کالاهایی که به دنبال آن ها هستند پیدا کنند واین امر میسر نمی شود، مگر با سئو.
همچنین بهترین قیمت بالابردن سئو سایت را هم بیابید زیرا تحقیق برای هزینه سئو سازی سایت می تواند به شما کمک زیادی کند. قیمت سئو و بهینهسازی وبسایت به مجموعهای از عوامل متفاوت بستگی دارد. به طور خلاصه، دلایل متفاوتی باعث می شود سئو سایت قیمت متفاوتی هم داشته باشد. برای قیمتگذاری دقیق و بهینه، مشورت با افراد متخصص و ارائهدهندگان خدمات سئو را در نظر بگیرید. همچنین، قبل از انتخاب هر ارائهدهنده، میتوانید با چند انتخابهای مختلف مشورت کنید و پیشنهادات و قیمتهای آنها را مقایسه کنید تا بهترین انتخاب را انجام دهید. آشنایی با SEO و فلسفه آن، چیزی نیست که مختص برنامهنویسان و طراحان سایت باشد.
قیمت سئو سایتهای فروشگاهی تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد که این عوامل میتوانند در انتخاب و تعیین پکیجهای مناسب سئو تأثیرگذار باشند. چقدر احتمال دارد زمانی که در گوگل جست و جو میکنید، نتایج صفحه سوم را هم بررسی کنید؟ احتمال زیاد هرگز سراغ صفحه سوم نروید و جوابهای خود را در همان چند نتیجه اول پیدا کنید. برای رساندن سایت خود به رتبه های بالا در موتورهای جستجو، شما به عوامل مختلفی مانند زمان، دانش سئو و پیاده سازی صحیح نیاز دارید. سئو نیز مانند دیگر تخصصها، قابل یادگیری میباشد و شما میتوانید این تخصص را یاد بگیرید. ولی باید در نظر داشت که سئو، علاوه بر هزینههای آموزش تئوری، نیازمند تجربه زیاد در مرحله اجرا میباشد. پس اگر برای کسب این تجربه، فرصت یا هزینه کافی ندارید، بهتر است این فرآیند را به یک متخصص با تجربه سپرده و خیال خود را افزایش ترافیک وب سایت کسبوکارتان راحت کنید.
اما اولین قدم رو شما باید بردارید و فرم انتهای صفحه رو پر بفرمایید و برای ما درخواست بفرستید تا کارمون رو شروع کنیم. حال که با انواع سئو آشنا شدید بهتر است با لیست قیمت هزینه آن ها نیز آشنا شوید. پس از مشاهده لیست قیمت سئو برای مشاوره رایگان می توانید با کد سئو تماس بگیرید. مطمئن باشید از اینکه از خدمات تخصصی سئو کد سئو استفاده کنید، سود زیادی خواهید برد و برگشت سرمایه را خواهید دید. سئو داخلی با خود صفحه وب و نحوه پیوند آن برای موتورهای جستجو و کاربران ارتباط دارد. باید بدانید وقتی که موتورهای جستجو در حال ارزیابی یک وب سایت هستند، رتبه بندی انجام شده بر پایه سطح صفحه صورت می گیرد.
تعرفه سئو سایت فروشگاهی و شرکتی نیز با توجه به مواردی که قبلا گفته شد محاسبه می شود. یک اصل در تکرار موفقیت وب سایت های مختلف در قرار گیری کلمات کلیدی در بهترین جایگاه هستند. همچنین، تلاش برای افزایش رضایت کاربران، معمولاً به ارتقای رتبه شما در موتورهای جستجو نیز کمک خواهد کرد. تنها برای آن میزان از منابع سختافزاری که نیاز دارید هزینه میپردازید و دیگر نیازی به پرداخت هزینههای غیر موجه، در ابتدای فعالیت وب سایت خود، نخواهید داشت. Anchor Text (متن قابل کلیک لینک) نقش مهمی در سیگنالدهی به گوگل درباره موضوع لینک دارد. اگر انکرتکست شامل کلمات کلیدی هدف شما باشد، تأثیر بیشتری خواهد داشت.
اما با فرض اینکه فروشگاه شما امکان ارسال به سراسر ایران و حتی کشور های دیگر را دارد، می تواند بر روی کلمات جامع تر کار کنید. در این صورت، نیاز نیست روی یک کلمه کلیدی خاص یا جغرافیایی خاص تمرکز کنید. به عنوان مثال، برای یک فروشگاه اینترنتی پوشاک، تلاش برای رتبه آوردن با کلمه پرترافیکی مانند "خرید پوشاک" قطعاً سخت تر و پرهزینه تر از رقابت بر سر عبارت طولانی تری مانند "خرید پوشاک بچگانه ارزان" خواهد بود. این مقاله حاصل سالها تجربه در بازار سئوی ایران و بررسی صدها پروژه موفق و ناموفق است. چه تازه میخواهید وارد دنیای سئو شوید و چه قصد بازنگری در هزینههای فعلیتان را دارید، این راهنما به شما کمک خواهد کرد تا تصمیمات آگاهانهتری بگیرید.
به همین دلیل، کار روی کلمات کلیدی که به مخاطبان شما مرتبط نیستند، منطقی نیست. به عنوان مثال، اگر یک فروشگاه لوازم خانگی در شهر تهران دارید و فقط به مشتریان این شهر، محصولات خود را ارائه می کنید، نیاز به هزینه اضافه برای کار روی کلماتی که به مخاطبان کل ایران مرتبط هستند ندارید. با توجه به پیچیدگی هایی که فعالیت های سئو دارد، بهتر است تا با یک مشاوره سئو در ارتباط باشید تا بتوانید بهترین استراتژی را برای سئو سایت خود تعیین کنید. همانطور که می بینید طیف قیمت ها به نسبت وسیع است ولی در کل به غیر از موارد بسیار خاص یا ارائه دهندگان بسیار مبتدی، بازه متوسط بین 5 تا 50 میلیون در ماه می چرخد. گرچه نکته مهم تر اینجاست که صرفاً قیمت پایین تر، دلیل بر انتخاب بهتر نیست و همیشه باید در کنار قیمت، کیفیت، نتیجه و پشتیبانی ارائه دهنده سئو را هم در نظر گرفت.
در این حالت شما باید تمام هزینه ها و فعالیت هایی که سایت شما 1، 2، 3 و... انجام داده است را انجام دهید تا گوگل سایت شما را شایسته رتبه 1 بدانید. در این حالت ممکن است هزینه سئو یک سایت حتی تا 10 برابر نسبت به سایتی که هدفش صفحه اول گوگل بود افزایش پیدا کند. هزینه یابی سئو از سخت ترین کارهایی می باشد که یک متخصص سئو در هنگام دریافت پروژه سئو باید انجام دهد. در واقع اینکه سایت های رقیب چقدر هزینه صرف سئو سایت خود کرده اند و این هزینه ها در طول مدت انجام پروژه قرار است چقدر افزایش پیدا کند، از چالش هایی می باشد هر متخصص خبره ای با آن روبرو خواهد شد.
از طرف دیگر، استفاده از خدمات یک شرکت نوپا ممکن است هزینه کمتری داشته باشد، اما این انتخاب ممکن است با ریسک بیشتری همراه باشد. برای موفقیت در این زمینه، به شرکتی نیاز دارید که بهخوبی با نحوه بهینهسازی فنی وبسایت آشنا باشد و بتواند توضیح دهد که هر یک از این عوامل چگونه بر توانایی سایت شما در افزایش ترافیک جستجو تأثیر میگذارد. در صنایع پررقابت، تلاش بیشتری برای رسیدن به رتبههای برتر گوگل نیاز است. به همین دلیل بسیار واضح است که هرچه یک کسبوکار رقبای قدرتمندتری داشته باشند، تلاش بیشتری برای شکست دادن آنها لازم است و در این صورت هزینهٔ سئو افزایش مییابد. این روش برای پروژههایی مناسب است که دارای اهداف و دامنه کاری مشخصی هستند؛ یعنی افرادی پروژه سئو را برای سایت خود آغاز میکنند که برای کسبوکارشان دیدگاه بلند مدت دارند و میخواهند تا سالیان سال پابرجا بماند.
خیر، سئو سایت وردپرسی با سایت های برنامه نویسی شده هیچ فرقی ندراد، اما سایت های برنامه نویسی شده ممکن است دارای مشکلات سئو تکنیکال باشد. به همین دلیل معمولا قیمت سئو وردپرس از سایت های برنامه نویس شده کمتر می باشد. همچنین اگر هنوز به درستی متوجه تفاوت سئو داخلی و خارجی نشده اید پیشنهاد می دهیم مقاله مربوط به سئو داخلی و سئو خارجی چیست و چه تفاوتی با هم دارند را مطالعه فرمایید. به عنوان مثال افزونه سئو رنک مث یا یواست سئو اکثر موارد مربوط به سئو داخلی مانند بررسی محتوا، درج متای تایتل و توضیحات، ساخت نقشه سایت و … را به آسانی انجام می دهد. اما برای دریافت این موارد در سایت های اختصاصی نیاز به کدنویسی دولوپر سایت و صرف زمان انتظار بیشتری است.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری